Rokje

Tja wat doe je als je nog altijd energie onder 0 hebt, maar weigert om helemaal niks te doen? Een rokje maken dan maar. Ik nam madam Zsa Zsa er nog eens bij en deed een remake van het 1e rokje uit het boek (ook meteen het allereerste rokje dat ik ooit gemaakt heb). Dit is nu dus eigenlijk rokje nr 4 (het eerste was te klein, het 2e voor Amélie is gelukt, het derde maakte ik voor mezelf: mega lang aan bezig geweest, perfect gemaakt met blinde rits en al, maar het past niet…) en nu dus weer eentje voor Amélie.

Een tijdje geleden had ik van mijn tante een heleboel stofjes gekregen (van een buurvouw die niet meer naaide) en daar koos ik een slachtoffer uit. Het kleurtje was nogal saai voor een 5-jarige, dus ik heb het gepimpt met een vlindertje dat op 1 van Amélie’s oude baby t-shirts stond…mooi he?

Ben weer een paar uur zoet geweest, en ja er is weer vanalles fout gegaan, maar ik ben keifier 🙂


IMG_1101

Geef een reactie

