Goed, en met U?

Waarom ik al zo lang niks meer heb geschreven?, vraagt u.

Bwa, ik weet het niet…maar nu je het zegt, ik denk dat ik even last heb gehad van de winterblues, zeker omdat ik ook zolang met dat virus heb gekampt (ben er vanaf, dankuwel) en aangezien ik liever over leuke dingen schrijf dan u met mijn gezaag te vervelen, heb ik dus meer dan 3 weken gezwegen 🙂

Maar goed! Geen winterblues meer! Ik heb trouwens een goede remedie gevonden: koop een huis! Instant geluksgevoel! 😛

Zonder in teveel details te treden: we hebben echt ons droomhuis gevonden, M en ik. We dachten allebei dat het niet meer zou gebeuren, hadden ons er al bij neergelegd dat we uiteindelijk waarschijnlijk een erg lelijk huis zouden kopen, dat we vanbinnen dan helemaal naar onze goesting zouden maken. (Ik zag al voor me hoe ik beschaamd aan vrienden zou uitleggen dat het ECHT wel tof zou worden, ECHT).

Maar niet dus! We hebben een super cool jaren 50 huis gevonden waar we enkel nog minimale aanpassingen aan moeten doen, olé! We gingen om 11u kijken, belden om 14u met een bod en tegen 17u was het getekend en al, het kan soms ineens rap gaan 🙂

Hoe het ondertussen met het creatieve gen gaat? Wel euh, in de hobbyclub waren we met een geweldig project bezig, namelijk het naaien van knuffels die dan verkocht worden voor Kom op Tegen Kanker, en ik heb de naaimicrobe opnieuw te pakken gekregen. Knuffels maken is kei plezant! Tenminste, op de naaimachine in de hobbyclub 😛 Iemand vroeg me of ik ook een vlinder kon maken en overmoedig als ik ben, heb ik ja gezegd…maar ik kan je vertellen: zonder patroon is dat niet simpel. Een hele week ben ik ermee bezig geweest, maar het is gelukt (en ik ben toch wel vergeten een foto te maken zeker!).

Samen met vriendin JA was ik stofjes gaan kopen (deze:

IMG_1121) en omdat ik niet dom ben, wou ik eerst met een ANDER stofje een proefjurkje maken voor de dochter. Het is echt een simpel jurkje en ik zag het helemaal zitten, op 2u moest dat in mekaar zitten…maximum! Meerdere woede-uitbarstingen en gebroken draden later scheelde het niet veel of ik had het naaimasjien door het raam gezwierd, GRUWELIJKE FRUSTRATIE!!! Ik vrees dat het toch zijn beste tijd heeft gehad, vanmiddag doe ik een laatste poging en dan wordt het beslissen…

En verder? Ik heb een nieuwe verslaving (jurkjes van King Louie, www.kinglouie.nl); het lopen werkt ondertussen ook verslavend op 4,5 km na heb ik al 100km gelopen dit jaar) EN….tadaaa!!!! Ik vertrek binnen 1,5 week op DETOX 3-daagse!! Jahaaa!! Wordt vervolgd 🙂

NOOT: het jurkje is ondertussen afgeraakt, dus het masjien mag nog even blijven, kijk:

IMG_1138

6 thoughts on “Goed, en met U?

Geef een reactie

