Klusserdeklus

De ironie van het verhuizen: in de aanloop naar het te koop zetten van je huis, worden plots al die klussen gedaan die al zo lang lagen te wachten… En aan een topsnelheid!! Gisteren kreeg (op 1 dag tijd) de badkamer een nieuwe vloer en de wc een nieuwe bril; werd na meer dan 4 jaar eindelijk een spiegel opgehangen in de hal, kreeg de keuken het langverwachte rekje en de eetkamer de juiste lampen…en vandaag worden er nieuwe gordijnen opgehangen die ondergetekende eerst nog moet vermaken met de naaimachine.

 

Als dat hier zo doorgaat, WIL ik niet eens meer verhuizen!

 

En voor de rest detoxen we gewoon voort. Gisteren was wel erg pijnlijk toen ik in de kookles 3u lang tussen de heerlijke geuren van preisoep, provençaals gehaktbrood en panna cotta stond met een appel als enige troost, die panna cotta wordt het eerste wat ik ga maken als ik terug kom volgende week, wat ik je brom 🙂

 

“Wat ik je brom” is zo’n leuke uitdrukking, vind je ook niet?Afbeelding

Geef een reactie

