Detox Dag 6

Detox dag 6, het gaat eigenlijk super. Maar veel moeite kost het voorlopig niet natuurlijk, dat zal vanaf maandag wel anders zijn als ik enkel nog sapjes krijg…

 

Het vergt wel een goede planning als je een paar uur van huis bent, zo ging ik eergisteren naar de kapper met een banaan in mijn sjakosj. Allemaal goed en wel, maar daar zit je dan met die bananenschil. Ik had natuurlijk honger gekregen op hetzelfde moment als de kapsters en die zaten dus ergens achteraan te lunchen, terwijl ik met een hoop troep op mijn hoofd en een bananenschil in de hand zat te wachten. Dat stinkt trouwens he. En je kan zo’n schil toch niet zomaar op een mooi glazen schapje leggen? Dat maakt plekken. En een vuilbakje zag ik nergens. En ondertussen lag het  obligate koekje dat ik bij mijn groene thee (yup! Geen koffie!) had gekregen naar me te lonken, pfff dat was een minder moment.

 

Gisteren ook, toen we een godsganse dag over rentevoeten hadden gekeuveld, I reaaaally needed a drink then…maar niet toegegeven. Flink he?

 

Overmorgen is het zover, dan pak ik mij koffers en is het 3 dagen bye bye 🙂Afbeelding

Geef een reactie

