Detox (for real) dag 2

Wat is er heerlijker dan wakker te worden in een mooie hotelkamer waar je op je gemak een douchke kan pakken, en terwijl je proper gewassen je theetje opslurpt klopt er iemand aan de deur met dit:

 Afbeelding

Een Sunshine sapje! Lekker met aardbei, ananas en weet ik veel wat nog. Heerlijk! En dan HUP de sneeuwbotten aan en een wandelingetje door de natuur maken, daar wordt een mens wakker van 🙂

 

Om 10u werden we al in de Thermen verwacht: eerst een bubbelbadje, dan 40 minuten stevige aquagym (jaja), even opwarmen onder het solarium en dan nog het Turks stoombad en de sauna in. Ik kan je zeggen, 3u vliegen voorbij zo! Onze gastvrouw had ons natuurlijk niet zonder sapjes laten vertrekken, die zaten in een meeneem thermostas en werden aan de zwembadrand opgeslurpt, het leek of we op schoolreis waren 🙂

 

En dan kan je kiezen: OF je gaat een paar uur voor pampus op je bed liggen, OF je doet je sportkleren aan en springt op de crosstrainer. Ik koos optie 2.

 

Om 16u weer een theetje en een sapje en al keuvelend in het salon was ik bijna te laat vertrokken naar de massage die hier iets verderop in de straat gegeven wordt.  Had het nog nooit gedaan, een holistische massage (in eva-kostuum, jaja, ik weet dat mijn moeder nu moet grijnzen…). De eerste 10 minuten was ik nog teveel in DENK modus, maar nadien! Oh man! Zalig gewoon!! Ik zit hier nu nog na te tintelen in afwachting van mijn soepje dadelijk, gevolgd door (vermoedelijk) een avondje Desperate Housewives kijken.

 

Het leven kan hard zijn.

Geef een reactie

